Omnik en Solis monitoringsportal
Vragen die betrekking hebben op data in de Omnik portal.
Vaak is er een verschil tussen uw totale opgewekte energie - zoals aangegeven in de Omnik of Solis portaal - en het totaal van afzonderlijke periodes opg...
Di, 28 Dec, 2021 om 12:10 PM
Indien u een zonnesysteem heeft met een Solis omvormer, dan heeft u de mogelijkheid om (naast het MySungevity portaal) ook via https://m.ginlong.com/login.h...
Wo, 8 Dec, 2021 om 2:56 PM
Indien u een zonnesysteem heeft met een Omnik of Solis omvormer, dan heeft u de mogelijkheid om (naast de Mijn Sungevity portal) ook via www.omnikportal.com...
Wo, 6 Okt, 2021 om 1:01 PM
Maakt u gebruik van een wifi-verbinding tussen uw omvormer en internetrouter, maar ziet u geen productiegegevens meer in uw Omnik of Solis monitoringsportaa...
Do, 14 Okt, 2021 om 12:11 PM
Uw omvormer is vervangen. Na het uitvoeren van onderstaande stappen kunt u uw opbrengst weer online inzien. 1. Log in op https://www.omnikportal.com ...
Di, 28 Sep, 2021 om 1:44 PM
In de bijlage een handleiding voor het aanmaken van een SOLIS portal via de webportal en via de Solis App.
Wo, 6 Okt, 2021 om 12:57 PM
Omnik is failliet en het Omnik portaal is niet meer beschikbaar. Op 26 mei 2021 hebben we u een e-mail gestuurd met meer informatie over het Omnik monitorin...
Do, 28 Okt, 2021 om 5:10 PM
Wanneer u bent ingelogd in het Solarman portaal met de oude gegevens kunt u naar accountsettings gaan, vervolgens klikt u op edit bij Bind E-mail. Daarna k...
Wo, 6 Okt, 2021 om 12:56 PM