Geen productiegevens te zien?

Als je geen opgewekte energie terug ziet in je MySungevity portaal is er gelukkig meestal niet veel aan de hand. Wel zorgen we graag dat je de opgewekte stroom snel weer in het portaal terug ziet! 


Let op: je productiegegevens in MySungevity lopen één dag achter! 


Is de opgewekte energie nooit in je portaal zichtbaar geweest? Neem contact met ons op om je portaal te laten activeren. Is de opbrengst eerder wel in het portaal te zien geweest? Lees dan hieronder wat je kunt doen om het probleem op te lossen:




Heb je een productiemeter?

Heb je een Productiemeter zoals in de afbeelding hieronder? Ook dan verzoeken we je om contact met ons op te nemen.





Heb je geen productiemeter?

Heb je geen productiemeter en is de opgewekte energie op dit moment niet zichtbaar, maar eerder wel zichtbaar geweest?


Dan is de kans groot dat je omvormer geen verbinding meer heeft met het WiFi-netwerk in je woning. Als de WiFi-verbinding is weggevallen zie je de productie niet meer terug in je portaal. Gelukkig blijft je zonnesysteem wel gewoon doorwerken!


Met de WiFi-handleiding krijg je je systeem gelukkig zo weer terug online. Bekijk hieronder welke omvormer je hebt om de juiste handleiding te vinden.



Omnik- of Solis-omvormer

Heb je een Omnik- of Solis0omvormer, zoals de omvormers in de afbeeldingen hieronder? Dan vindt je hier de juiste handleiding om de verbinding te herstellen.




SolarEdge-omvormer

Heb je een standaard model SolarEdge omvormer, zoals de omvormer in de afbeelding hieronder? Dan vindt je hier de juiste handleiding om de verbinding te herstellen.





Heb je een SolarEdge HD Wave omvormer met display, zoals de omvormer in de afbeelding hieronder? Dan vindt je hier de juiste handleiding om de verbinding te herstellen.




Heb je een SolarEdge HD Wave omvormer zonder display, zoals de omvormer in de afbeelding hieronder? Dan vindt je hier een video om te verbdining te herstellen.





Heb je een andere omvormer? Of lijkt er toch iets anders aan de hand? 

Neem dan contact met ons op. Ons Service Team helpt je graag verder!




Let op! Problemen met de WiFi-verbinding?

Onze installateurs brengen de WiFi-verbinding tot stand op de dag van de installatie. Daarna is het behouden van de verbinding de verantwoordelijkheid van de klant.